میگفتی 'یکی هست' ...حالا رفتی ...دیگه کسی نیست
' جاده ی احساسم یه طرفه' میشه
بی حضور صدای نابت
'بغضم 'میشکنه از غم نبودت
دیگه 'نگرانت نیستم '...میدونم که جات راحته
صدای شرشر بارون نیست ..
صدای اشکایه من که 'ستایشت 'میکردم
رفتی' یکی یکدونه ی 'موسیقی نسل من
به خدا میسپارمت ...توهمیشه جاودانه ای...
' جاده ی احساسم یه طرفه' میشه
بی حضور صدای نابت
'بغضم 'میشکنه از غم نبودت
دیگه 'نگرانت نیستم '...میدونم که جات راحته
صدای شرشر بارون نیست ..
صدای اشکایه من که 'ستایشت 'میکردم
رفتی' یکی یکدونه ی 'موسیقی نسل من
به خدا میسپارمت ...توهمیشه جاودانه ای...
چه جمعه ی دلگیری...!
مرتضی پاشایی هم رفت .......
با آهنگاش اشک ریختم...
اما آهنگاش برام خاطره شدن...
روحش شاد ، ... رفت و راحت شد !!!
+ نوشته شده در جمعه ۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ساعت 18:9 توسط زهرا
|
موجودی هستم زمینی. ولی نه بی رگ چون سیب زمینی. همه چیزم معمولی است